Ázsiai hal leves gazdagon

Ha nem szoktál levest enni, akkor érdemes rászoknod. Leves formájában könnyen emészthető táplálékot és a napi folyadékszükséglet egy részét veheted magadhoz. A leves ráadásul olyan, mint a pizza: milliónyi variációt készíthetsz és sosem válik unalmassá. Ha pedig lassan főzve készíted, akkor a tápanyagokat jórészt megőrizheted. Ázsiai hal leves receptünk valójában egész közelről származik, mivel teljesen saját találmányunk. Az étel 24 g szénhidrátot tartalmaz, de full diétásnak számít. Ez a szénhidrát mungóbabból származik (csak mungóbabból készült üvegtésztát vásárolj!), ami a fehérlisztnél sokkal könnyedebb ch-forrás. Nagyon finom és tartalmas lett, ezért büszkén ajánljuk, akkor is ha nem vagy leveses. A receptben pedig még azt is eláruljuk, hogyan készíts hozzá tökéletes buggyantott tojást!

halból és üvegtésztából készült leves

Hal leves gazdagon

Előkészület: 40 minutes
Elkészítés: 40 minutes
Típus: Előétel, Főétel, Leves
Konyha: Egzotikus, Gourmet, Japán
Tálalás: 4 adag
Kalória: 193kcal

Ezt a receptet a Clean Eating Program részeként ingyen letöltheted! Nem vagy még tag? Próbáld ki most, egy hétre csak 990 Ft-ért! 300+ egészséges recept, 5 db e-könyv és tudástár vár rád! Kattints ide, és csatlakozz most az Életmódprogramhoz!

Nature

Tartalmainkat először hírlevél-olvasóinknak küldjük el. Iratkozz fel, hogy elsőként kapd meg leveleinket!

Tartalmainkat először hírlevél-olvasóinknak küldjük el. Iratkozz fel, hogy elsőként kapd meg leveleinket!

Olvass további hasznos tartalmakat:

A nagy rostmustra

Mik is azok a rostok? Minden rosttípusnak megvan a maga egyedi szerkezete és hatása az emésztőrendszerre és az egészségre. Pontosan milyen szerepük van? Lássuk!

Elolvasom