Béta-alanin

A béta alanin egy nem esszenciális aminosav. Ennek megfelelően hiánytümnete nincs, szedése csak kivételes esetekben indokolt. Elősegíti a szervezetben lévő glükőz energiává történő alakítását és az izmok karnozin koncentrációjának növelésével fokozza a sportteljesítményt. Az általános véleményekkel ellentétben a tapasztalat sokaknál azt mutatja, hogy hatását hosszabb ideg történő szedés nélkül is kifejti.

Ajánlott: Csak speciális esetekben ajánlott és csak haladó sportolóknak. Olyankor jön jól, ha egy sportoló megakadt a fejlődésben, esetleg alkalmanként energialöketre van szüksége. Viszonylag egyszerű formája és biztonságos használata miatt a legjobb alternatíva az egészségtelenebb edzés előtti pörgetők és mindenféle stimuláns készítmények kiváltására.

Szedése: Kizárólag edzés előtt fogyasztandó az edzés intenzitás fokozásáért. Az adagok mérete max 5g lehet, de érdemes 1g-al kipróbálni és fokozatosan növelni a kívánt hatásig.

Nature

Tartalmainkat először hírlevél-olvasóinknak küldjük el. Iratkozz fel, hogy elsőként kapd meg leveleinket!

Tartalmainkat először hírlevél-olvasóinknak küldjük el. Iratkozz fel, hogy elsőként kapd meg leveleinket!

Olvass további hasznos tartalmakat:

A nagy rostmustra

Mik is azok a rostok? Minden rosttípusnak megvan a maga egyedi szerkezete és hatása az emésztőrendszerre és az egészségre. Pontosan milyen szerepük van? Lássuk!

Elolvasom