Csicseriborsó ratatouille

Tudjátok a ratatouille a francia lecsó, amit már készítettünk egy receptben egy óriási céklás macokkal. Na ez most teljesen más ratatouille lesz, amivel voltaképpen semmi gond nincs, hiszen ahogy mi magyarok, a franciák is ezerféleképpen készítik a lecsót. Mostani változatunk egy olyan fűszerezést kap, amit állítom még nem éreztél. de a lényeg, hogy rengeteg csicseriborsót használunk (ez tudjátok egy remek vegan fehérjeforrás). Az étel egyben laktató és frissítő is. Előbbi tulajdonságát az adagonként 14g protein és 37g jóféle szénhidrát, na meg a sok növényi rost biztosítja, míg utóbbit az, hogy pontosan úgy készítjük el ahogy kell! Így tehát elkerüljük a csicseri és a padlizsán esetleges mellékízét, amit így biztosan nem fogja elrontani az általam kitalált abszolút formabontó fűszerezést.

Az ételt egyébként ebédre és vacsorára is eheted. De ha még laktatóbb főételként szeretnél rá gondolni, akkor kipróbálhatod valamilyen jóféle teljes kiőrlésű tésztával, vagy párolt basmati rizzsel is. Induljon hát a buli a szájban! Készítsd el velünk életed első csicseris francia lecsóját és válj rabjává örökre! 🙂

Csicseriborsó ratatouille

Előkészület: 1 hour
Elkészítés: 1 hour
Típus: Főétel, Vacsora
Konyha: Francia, Nemzetközi, Vegetáriánus
Tálalás: 4 adag
Kalória: 251kcal

A recepthez jelentkezz be, vagy regisztrálj Clean Eating Életmódtagságot!

csicseriborsó recept

Szeretnél változtatni életmódodon?

Segítünk! Csatlakozz a Clean Eating életmódprogramohoz!

  • Ez nem egy diéta – nem fog a súlyod liftezni, nincs kötelező, vagy tiltott étel
  • Érzékenységgel élőknek is – FODMAP, glutén, inzulin és laktóz intoleranciára is figyelő receptjeink is vannak
  • Több mint 300 könnyen elkészíthető, finom és egészséges recept
  • 5 db Clean Eating e-könyv 20.000 Ft értékben
  • Most 60.000 Ft helyett csak 990 Ft/hó