Diétás tavaszi tekercs

Az általunk kínaiként ismert, de valójában vietnámi tavaszi tekercs sokunk által kedvelt olcsó snack. Bár nem túl egészséges, a kommersz kínai büfékben kétségtelenül a jobb választások közé tartozik. Anno, életmódváltásom előtt imádtam és mindig lecsúszott pár darab a csípős szecsuáni előtt, viszont már évek óta nem ettem. Pedig lehetne egészséges is! Ezért most elkészítettük azt a receptet, ami mentes minden rossztól, amit egy átlagos tekercs tartalmaz: a csöpögő étolajtól, transzzsírtól, cukortól, nehezen emészthető hústól, természetesen a kemikáliáktól, mint az ízfokozók és aromák és a túl sok nátriumtól is. A recept glutén- és laktózmentes és vegán is, így tehát bármilyen érzékenység esetén nyugodtan fogyasztható. Hogy egészségesebb legyen a hagyományos ízeket kiegészítettük egy superfooddal is 🙂
Egészséges, vietnámi tavaszi tekercs házilag? Igen! Elkészítése ugyan nem a legegyszerűbb feladat, de részletes, fázisfotókkal tarkított útmutatónk segít neked, hogy tökéletesen készítsd el. Nyűgözd le vendégeid, használd szállítható nasiként, vagy bármikor fogyasztható otthoni snack gyanánt ezzel a clean eating életmódba tökéletesen illő finomsággal.

tavaszi tekercs recept egészségesen

Diétás tavaszi tekercs

Előkészület: 1 hour 20 minutes
Elkészítés: 1 hour 20 minutes
Típus: Előétel, Reggeli, Snack, Vacsora
Konyha: Egzotikus, Kínai, Nemzetközi, Vegetáriánus
Tálalás: 10 tekercs
Kalória: 45kcal

Ezt a receptet a Clean Eating Program részeként ingyen letöltheted! Nem vagy még tag? Próbáld ki most, egy hétre csak 90 Ft-ért! 300+ egészséges recept, 5 db e-könyv és tudástár vár rád! Kattints ide, és csatlakozz most az Életmódprogramhoz!

kínai tavaszi tekercs házilag

Olvass további hasznos tartalmakat: