Nyers méz

A nyers méz kifejezést arra a mézre használjuk, ami az évezredes hagyománynak megfelelően készül, szűrés, kémiai eljárások és pasztőrözés nélkül. A Nyers még jelentősebn egészségesebb, mint a hagyományos méz, tekintve, hogy tartalmazza a számos jótékony hatásért felelős tejsavbaktériumok egy különleges csoportját, amelyek a méhek gyomrában találhatók. 

A nyers méz  jelentős mennyiségben tartalmaz: B1, B2, B3, B5, B6, C vitaminokat, magnézium-, kálium-, kalcium-, nátrium-klór-, kén és foszfát ásványi anyagokat, valamint jóval alacsonyabb a Glikémiás indexe (míg a hagyományos mézé 80, a nyers mézé csak 55).

Olvass még több információt nyers mézről írásunkban! >

Nature

Tartalmainkat először hírlevél-olvasóinknak küldjük el. Iratkozz fel, hogy elsőként kapd meg leveleinket!

Tartalmainkat először hírlevél-olvasóinknak küldjük el. Iratkozz fel, hogy elsőként kapd meg leveleinket!

Olvass további hasznos tartalmakat:

A nagy rostmustra

Mik is azok a rostok? Minden rosttípusnak megvan a maga egyedi szerkezete és hatása az emésztőrendszerre és az egészségre. Pontosan milyen szerepük van? Lássuk!

Elolvasom