Répasaláta

Tavaszköszöntő répasaláta

Ez a répasaláta a maga nemében egyszerű de nagyszerű. Salátaként önmagában is megállja a helyét viszont szuper köret lehet főétel mellé is.

Miért jó répát fogyasztani?

A répa az egyik legjobb béta-karotin forrás, rengeteg C- és K-vitamin található benne valamint kálium és élelmi rost. Ezenfelül még tartalmaz még foszfort, B6 és E-vitamint, B1 és B2 vitaminokat. Plusz előnye, hogy alacsony a kalóriatartalma és alig van benne zsír és koleszterin tartalma pedig nulla.

Ez a saláta receptünk a répának köszönhetően béta karotinban gazdag, a szezámmag jóvoltából pedig extra ásványi anyagokban és nyomelemekben sem szenved hiányt.

répa3

Répasaláta

Ez a répasaláta a maga nemében egyszerű de nagyszerű.
Előkészület: 5 minutes
Főzés: 3 minutes
Típus: Saláta
Konyha: répa, retek, tahini
Tálalás: 2
Kalória: 190.7kcal
Cost: 2000 Ft

A recepthez jelentkezz be, vagy regisztrálj Clean Eating Életmódtagságot!

Reméljük megjött a kedved, hogy kipróbáld ezt a receptet is. Ha igen, készítsd el és írd meg Nekünk kommentben, hogy sikerült!

Tetszett? Oszd meg :)