Fitness

Interjú Rákóczi Gabival

Rákóczi Gabi Ifbb bikini fitness model

Először is engedd meg, hogy gratuláljak, igazán eredményes év áll mögötted. Így lassan az év vége közeledtével mire emlékszel a legjobb szívvel?
Köszönöm szépen, igen, ez az év tényleg nagyon eredményes volt számomra! Nehéz kiemelni egyetlen egyet, FitBalance abszolút győzelem, Ausztria Kupa győzelem, Európa Bajnoki ezüst érem, Arnold Classic Europe ezüst érem, Világbajnoki bronzérem….elmondhatatlanul boldog vagyok! 

Hogyan kerültél a fitneszversenyzés világába?
​18éve formálom a testem kézisúlyzók illetve gépek segítségével, a helyes táplálkozás nálam nem fellángolás,hanem életmód, így elkerülhetetlen volt, hogy előbb-utóbb színpadra állok!

Mi az, amit a legjobban szeretsz ebben a sportban?
Nagyon energikus vagyok, korán kelek és rendszer uralja napjaimat, így a Fiam, a munkám és a tanulás is belefér a versenyzés mellett!

Hogyan pihensz, miként töltöd szabadidőd?
Pihenésként zenét hallgatok, főzök, moziba járok, kirándulok és játszom a Fiammal! 

Bikiniben a 35 éven felüliek kategóriájában indultál, pedig sokan 25-nek sem gondolnálak. Mi a titok? J Hogyan őrzöd meg fiatalságod?
Erre vagyok talán a legbüszkébb! A genetikai adottságok mellett egyértelműen az életmódomnak tudom be ezt az eltérést a biológiai és a naptári korom között! Odafigyelek arra, hogy mit eszem, intenzíven edzem a testem, nem bulizom, nem iszom alkoholt és nem dohányzom!

Mire vagy a legbüszkébb és mit szeretnél még elérni?
Büszkeséggel tölt el, hogy a versenyzők körében ikon lettem, illetve, hogy Magyarországon elsőként én készítek online elérhető, 100%-osan személyre szabott, saját videókkal prezentált edzés és táplálkozási tervet kismamáknak, fogyni vágyóknak, versenyre készülőknek!  A sportban az Európa és a Világbajnokságot megnyerni a célom! Büszke vagyok a Fiamra, aki mindennél fontosabb számomra! 

Gabriella Rakoczi ifbb bikini fitness

Hogyan néz ki egy átlagos napi étrended? (lehet versenyfelkészülésben és azon kívül is)
Egy átlagos napom fél6-6 körül indul, zabpelyhet reggelizem Weider Fruit Isolate piros gyümölcsös fehérjeporral, ami a kedvencem, gyümölcsökkel és magvakkal, benne pedig a Flavon termékeivel, amelyek polifenoltartalmuk miatt szükségesek! Ezután edzem, edzés után fehérjeturmix következik glutaminnal, közben pedig BCAA-porral ízesítem a vizem, amit iszom. A nap további részében 3óránként eszem, igen, lefekvés előtt is, este 6óra után is, csirke, hal, marha és rák amiket váltogatok, olajat nem használok, rizst eszem, mert másképp laposak az izmaim, zöldseget minden étkezéshez fogyasztok, és napi 5-6 liter vizet iszom! A versenydiéta annyiban tér el a hétköznapi táplálkozásomtól, hogy ott nincs csalás, ami máskor időnként megengedett! Mivel hízékony vagyok, és rettentően hiú, nagyon figyelek az étkezésemre! 

Van egy jól bevált, kedvenc recepted?
Túlvariálni nem szoktam az ételeket, egy finom lazac steak-et tudok értekelni, de a japán konyha a gyengém!

Milyen tanácsokkal látnád el annak, aki még új az edzés és a fitnesztáplálkozás világában?
Az edzés és a helyes táplálkozás bármikor elkezdhető, de a legjobb, ha a gyerekek a szüleiktől jó példát látnak, mert nagy százalékban szülői felelősség a gyerekkori elhízás! Sosincs késő változtatni, de az egyoldalú diéták és órákon át tartó helytelen edzések helyett bátran forduljanak olyan szakemberhez, aki hiteles, akinek a saját teste a referenciája és van tapasztalata is!

Rákoczi Gabi ifbb bikini fitness model