Tudatos táplálkozás

“Csak gyorsan bekapok valamit” – Clean Eating lustáknak és időhiányosoknak

Ha látunk egy hollywoodi sztárt, aki elképesztő átalakuláson ment át csupán néhány hónap alatt egy szuperhősfilm-szerep kedvéért, akkor gyakran csak legyintünk: könnyű neki; ezért fizetik, és szakácsok állnak haptákban körülötte, hogy ha megéhezik, egészséges, magas tápanyagtartalmú, frissen sült ínycsiklandó ételeket tegyenek a tányérjára.

De legtöbbünknek nincsen különbejáratú szakácsa – és sok embernek nincs ideje főzni. Nincs energiája főzni. Vagy csak épp nincs kedve.

Emiatt fordulhat elő, hogy a fényesen induló fantasztikus diétánk étrendjét egy fáradt napon úgy söpörjük le az asztalról, mint a gyorsan elmajszolt párizsis zsömle morzsáit. Ha az ember fáradt, és kikészítette az aznapi munka, könnyen előfordulhat, hogy az egészséges főzés helyett valamilyen komfortkajához nyúl vagy rendel valamit.

Nem muszáj azonban Michelin-csillagos degusztációs menüt alkotnunk, és nem kell órákig szobroznunk a konyhában ahhoz, hogy finom és egészséges ételeket készítsünk, amelyek tökéletesek céljaink eléréséhez – legyen szó zsírcsökkentésről, testsúlyunk megtartásáról, izomnövelésről  vagy teljes testrekompozícióról.

A Clean Eating, vagyis a tiszta táplálkozás nem egy egyszerű diéta – inkább egy életmód, amelyet mindenki saját életritmusa, szabadideje és kedve szerint szabhat személyre, és jelentős sikereket érhet el vele.

A Clean Eating segít, hogy jól érezzük magunkat – testileg és lelkileg egyaránt. Segít a fogyásban. Segít az izmosodásban. Segít immunrendszerünk megerősítésében és egészségünk megőrzésében.

A tiszta táplálkozás lényege, hogy ne fogyasszunk ártalmas mesterséges anyagokkal telepumpált ételeket – legyen szó mesterséges édesítőszerekről, színezőanyagokról és tartósítószerekről, hidrogénezett és transzzsírokról, finomított cukorról, ízfokozókról és egyéb meghatározhatatlan, laborban előállított furcsa dolgokról, amelyeket még véletlenül sem találhatunk meg a természetben.

Válasszunk helyettük egészséges, lehetőleg organikus (bio) ételeket, amelyeket ideális esetben magától a termelőtől szerzünk be – fogyasszunk teljes kiőrlésű gabonákat, magvakat, húsokat, tojást, zöldségeket, gyümölcsöket…

A Clean Eating természetesen nem jelenti azt, hogy nyers húson és magvakon kell élnünk, és koplalásra sincs szükség – a lényeg a minőségi összetevők használata. Készíthetünk belőlük nyálcsorgató desszerteket, laktató, fűszeres ebédeket és könnyű fogásokat is.

És szerencsére számos Clean fogás akad, amelyeket pillanatok alatt összedobhatunk – azonban nemcsak egyszerűen elkészíthetőek, de nagyon finomak és egészségesek is.

Mutatjuk is őket!

Ez a házi zabkása tökéletes választás, ha édes reggelit kívánsz:

Zabkása házilag – készítsd el minden nap másképp!

A mini frittata egyszerűen és gyorsan megvan – tökéletes választás, ha unod már a sima rántottát:

Mini frittata muffinsütőben

Ez a kókuszos csirke pedig tutira a kedvenced lesz (feltéve ha eszel húst, természetesen):

Csirke kókuszos limeszószban

 

Ha nem fogyasztasz húst, próbáld ki ezt a vegán brassóit:

Vegán brassói basmati rizzsel

 

Ezzel a csipsszel sem lőhetsz mellé, ha egészséges harapnivalóra vágysz az esti Netflix-dara mellé:

Fokhagymás parmezános cukkini chips recept

Édességre vágysz? Próbáltad már a Clean csokimuffint?

Clean csokimuffin

 

És ezt a mogyoróvajas proteinlabdát?

Mogyoróvajas proteinlabda

 

Ha rohanós napod van, nincs kedved a konyhában ügyködni vagy csak távol áll tőled a főzés, akkor a fenti Clean ételekkel gondoskodhatsz az egészséges és ízletes fogásokról.

 

Próbáld ki a Clean Eating Életmódprogramot! 1 hónapig csak 90 Ft-ért!

🥑 300+ egészséges, finom recept – hetente újabbakat küldünk

🥑 Kipróbált, bevált mintaétrendek

🥑 5 db e-könyv, összesen több mint 15.000 Ft értékben!

🥑 Hetente több Clean Eating cikk, hogy motivált maradj!

Kattints, és regisztrálj a próbahónapra mindössze 90 Ft-ért > bit.ly/csatlakozz-a-clean-eatinghez