Tudatos táplálkozás

Édes élet – A legjobb Clean Eating desszertek

Az édesszájúak mindig nehéz helyzetben vannak egy életmódváltásnál: akik nem rajonganak az édességekért, el sem tudják képzelni, milyen nehéz megállni diétázás során, hogy nemet mondjuk egy szelet csokira vagy ínycsiklandó tortára – vagy épp most nyáron jégkrémre vagy fagyira. Aztán ott vannak még a gumicukor-rajongók, a túrórudisok, a forrócsokifüggők, az üdítőmániások…

Az édes csábítás túl nagy – embert próbáló feladat elhagyni az édességeket étrendünkből, ha édesszájúak vagyunk.

De szerencsére nem is kell.

Ha a Clean Eatinget választjuk, bátran ehetünk édességeket – ha odafigyelünk pár dologra, akár minden egyes nap belefér egy kis finomság.

Ha a tiszta összetevők mellett tesszük le a voksunkat, sokkal egészségesebbé válnak étkezéseink – és ez a desszertekre is érvényes.

Mindjárt megnézünk néhány szuper Clean Eating desszertreceptet, de először beszélünk kicsit a szabályokról.

Mire kell odafigyelni, ha Clean Eatingre váltunk és édességre vágyunk?

Legfőképpen egy dologra: tartsunk mértéket.

A Clean Eating egy nagyon megengedő szabályrendszer: nagyon sok minden belefér – de a mértéktelen zabálás nem. Hiába van szó szuperegészséges ételekről, ha nem tudjuk elégetni a belőlük származó kalóriákat, hízni fogunk. Számoljuk ki egy kalkulátor segítségével, körülbelül mennyi kalóriát égetünk naponta, és próbáljunk meg ehhez tartani magunkat – ha fogyni szeretnénk, együnk 500 kalóriával kevesebbet, ha hízni/izmosodni, 500-zal többet.

Emellett az is lényeges, hogy a makrók arányát is határozzuk meg:

ügyeljünk rá, hogy elég fehérjét, szénhidrátott és (főleg telítetlen) zsírt vigyünk be nap mint nap.

A glikémiás index is lényeges, bár fontos megjegyezni, hogy ha a magas glikémiás indexű ételeket lassan felszívódó ételekkel fogyasztjuk (például főtt burgonyát eszünk hallal), akkor nem kell tartanunk a radikális vércukorszint-változástól.

Ha erre a két dologra odafigyelünk, jöhetnek a finom Clean desszertek!

Íme néhány kedvenc édes fogás, amivel tuti nem lőhetünk mellé!

A sajttorta a világ egyik legjobb édessége – ez a Clean Eating verzió pedig annyira ínycsiklandó, hogy garantált favorit lesz!

Mennyei áfonyás sajttorta – diétás változat

Egy kis epres-banános jégkrém a forró nyári napokra:

Epres-banános nicecream – Hűsítsd magad egészséges fagylalttal!

Helló, chia, szevasz – ez a finom chia puding nemcsak szuperfinom, de egészséges is:

A tökéletes chia puding receptje

Ki ne szeretné a csokis muffint? Ezzel a recepttel gondoskodhatunk a finom ízekről – egészségtelen összetevők és bűntudat nélkül:

Clean csokimuffin

Ez az alacsony kalóriatartalmú fánk hű társunk lesz a szigorú fogyókúra során is:

Diétás fánk

Amerika a tányéron – egy finom palacsintatorony:

Amerikai palacsinta csokiöntettel

A kókuszos édességek kedvelőinek – egy fantasztikus Bounty-szelet Clean verzióban:

Bounty

És ez csupán néhány recept volt a több mint 300 közül!

 Próbáld ki a Clean Eating Életmódprogramot! 1 hónapig csak 90 Ft-ért!

🥑 300+ egészséges, finom recept – hetente újabbakat küldünk

🥑 Kipróbált, bevált mintaétrendek

🥑 5 db e-könyv, összesen több mint 15.000 Ft értékben!

🥑 Hetente több Clean Eating cikk, hogy motivált maradj!

Kattints, és regisztrálj a próbahónapra mindössze 90 Ft-ért > bit.ly/csatlakozz-a-clean-eatinghez