Tudatos táplálkozás

10 szuper Clean kaja, ha nincs kedved a főzéshez!

Az ember megfogadja, hogy mostantól egészségesen fog enni, odafigyel a természetes összetevők használatára, ügyel rá, hogy a kalóriakeretén belül maradjon, mégis egyen elég fehérjét, komplex szénhidrátot, telítetlen zsírsavat és rostot – és egy darabig megy is neki. Előre megtervezi az étrendet, stratégikusan vásárol hozzávalókat, saját magának főz laktató és finom ételeket.

Aztán valami történik.

Rossz napja van – fáradt, fáj a feje, levert vagy csak épp nyűgös. De az is lehet, hogy csak nincs ideje a főzőcskézéshez… és ilyenkor jön az ételrendelés, a gyorséttermi drive-in, vagy a kínai zacskós leves.

Nehéz napod volt, fáradt vagy – esetleg szimplán nincs időd? Nincs gond, ezekkel az egyszerű Clean receptekkel mindig könnyen betarthatod a diétádat!

Nem mondjuk, hogy nem fordulhatnak elő ilyen kilengések: úgy tartják, ha a 80%-ban betartjuk az étrendünket – feltéve, ha megfelelő étrendet választottunk –, akkor elérjük céljainkat. Pár ilyen kilengés mégis könnyen eltéríthet minket – akár előfordulhat, hogy azon kapjuk magunkat, már egyáltalán nem figyelünk oda az egészséges táplálkozásra.

Mi tehát a megoldás?

Legyen néhány tuti étel, amit pillanatok alatt összedobhatunk – mégis ízletesek, táplálóak és egészségesek!  Ha van tarsolyban pár ilyen receptünk, simán megmenthetjük diétánkat a legnehezebb napokon is.

Íme 10 egyszerű és szupergyors Clean fogás, ha nincs kedved főzni!

Nehéz napod volt, fáradt vagy – esetleg szimplán nincs időd? Nincs gond, ezekkel az egyszerű Clean receptekkel mindig könnyen betarthatod a diétádat!

Chia puding

Ez a puding tökéletes reggelire vagy lightos desszertnek is – ráadásul egészséges és könnyen elkészíthető.

Testépítők salátája

Ha fehérjedús finomságra van szükség, a Testépítők salátája névre hallgató fogás tökéletes választás. Ízletes, gyorsan elkészíthető proteinbomba. Reggelire, uzsonnára tökéletes.

Medvehagyma pesto

Ez a pesto szuper, ha csak pár percünk van – kenjük teljes kiőrlésű pirítósra vagy keverjük össze durumtésztával, és máris egy szuper fogást kapunk. Igény szerint egészítsük ki (akár füstölt) hallal, húsokkal, zöldségekkel.

Diétás tortilla

A mexikó konyha alapvetése nemcsak finom, de gyors és laktató megoldás, bármivel is töltjük meg. Ez a diétás tortilla tökéletes, ha nincs időnk hosszú ebédre, mégis bedobnánk valami finomat.

Házi guacamole

Házi quacamole mártogatós

Egy újabb mexikói ínyencség: a házi guacamole pedig tökéletes mártogatós – vagy akár pirítósra is kenhetjük.

Hűsítő gazpacho

A spanyolok különleges levesét leginkább nyáron érdemes fogyasztani, ugyanis egy jéghideg, frissítő fogásról van szó – amit pillanatok alatt összedobhatunk.

Spenótos sós palacsintaroll

Villámgyorsan elkészíthetjük, és villámgyorsan be is falhatjuk ezt a spenótos finomságot, amit lazaccal, hússal vagy zöldségekkel is kiegészíthetünk. Igazi Clean Eating alapvetés.

Csicserikrémes szendvics

Ha egészséges vegán szendvicsre vágyunk, ezzel a csicserikrémes finomsággal tuti nem lövünk mellé!

Mogyoróvajas proteinlabda

Akkor sincs gond, ha édesszájúak vagyunk: ahelyett, hogy befalnánk egy tábla csokit, inkább dobjunk össze egy adag szuperfinom mogyoróvajas proteinlabdát. Minimális idő- és energia-befektetéssel csodás, fehérjedús desszertet kapunk.

Datolyás proteingombóc

Ez is gömb alakú, ez is dúskál a proteinben – a datolyás proteingombóc azonban nem tartalmaz mogyoróféleket, így az allergiások is fogyaszthatják!

Próbáld ki a Clean Eating Életmódprogramot – mindössze 90 Ft-ért!

🥑 300+ egészséges, finom recept – hetente újabbakat küldünk

🥑 Kipróbált, bevált mintaétrendek

🥑 5 db e-könyv, összesen több mint 15.000 Ft értékben!

🥑 Hetente több Clean Eating cikk, hogy motivált maradj!

Kattints, és regisztrálj: bit.ly/csatlakozz-a-clean-eatinghez