A tökéletes szejtán

A szejtán, más néven búzahús az egyik legtökéletesebb alapanyag a vegán húspótlásra. Fehérjetartalma brutális, mely a legjobb minőségű húsokéval vetekszik, ugyanakkor szinte nem tartalmaz sem szénhidrátot sem zsírt. De ami a legjobb, hogy állaga megtévesztésig hasonlít a húsra, ezért gyakorlatilag bármilyen húsos receptben használhatjuk, legyen az sült, rántott, vagy darált hús, vagy persze szaftos raguk, vagy pörköltek. Sőt ez az alapanyag tökéletesen alkalmas akár vegán kolbász elkészítésére is. Persze csak akkor, ha megfelelően készíted el. Receptünket ezért részletes fázisfotókkal hoztuk el nektek, hogy Te is elkészíthesd otthon ezt a remek húshelyettesítőt. Mivel a szejtán fő alapanyaga a búzafehérje, ez nem gluténmentes, azonban ez ne aggasszon, hacsak nem vagy gluténérzékeny.

Szuper diétás, vegán receptünkkel most nyers szejtánt készíthetsz, azaz egy alapanyagot, melyet millió módon használhatsz és lefagyasztva akár egy évig is tartósíthatsz. De légy résen, mert hamarosan hozunk egy isteni vegán brassói receptet, amiben kipróbálhatod. (Update: Íme, megérkezett a Vegán Brassói recept)

Vegán nyers szejtán

A tökéletes szejtán

Előkészület: 50 minutes
Elkészítés: 50 minutes
Típus: Főétel, Vacsora
Konyha: Nemzetközi, Vegetáriánus
Tálalás: 6 adag
Kalória: 117kcal

A recepthez jelentkezz be, vagy regisztrálj Clean Eating Életmódtagságot!

Szeitán a növényi húspótló

 

Szeretnél változtatni életmódodon?

Segítünk! Csatlakozz a Clean Eating életmódprogramohoz!

  • Ez nem egy diéta – nem fog a súlyod liftezni, nincs kötelező, vagy tiltott étel
  • Érzékenységgel élőknek is – FODMAP, glutén, inzulin és laktóz intoleranciára is figyelő receptjeink is vannak
  • Több mint 300 könnyen elkészíthető, finom és egészséges recept
  • 5 db Clean Eating e-könyv 20.000 Ft értékben
  • Most 60.000 Ft helyett csak 990 Ft/hó

1 Comment