Mexikói quinoasaláta

Ahogy azt már korábban megírtuk a quionoa az egyik legjobb fehérjeforrás. Fehérjetartalma jóval magasabb, mint a gabonáké, és ami ennél is nagyszerűbb, hogy kivételesen tartalmazza az összes aminosavat, amire szükségünk van. A quinoa finom, karakteres enyhén mandulás ízzel rendelkezik, rendkívül tápláló étel, mely számos betegség megelőzésében és gyógyításában vállal jelentős szerepet. Egy superfoodról van tehát szó, de sajnos az ára is ennek megfelelő, hiszen az egyik legdrágább gabona. Ezért is jó, ha nem kísérletezünk vele, hanem egy tuti recepttel próbálkozunk. És mi lehetne tutibb, mint egy jó paradicsomos-babos mexikói receptnél, nemde? 🙂 Receptünkben bemutatjuk, hogyan kell elkészíteni a quinoát kíméletes módon úgy, hogy minél több tápanyagot megőrizzünk, de szerintünk az ízek is el fognak csábítani.

quinoa saláta vegan recept

Mexikói quinosaláta

Előkészület: 40 minutes
Elkészítés: 40 minutes
Típus: Főétel
Konyha: Egzotikus, Mexikói, Nemzetközi, Vegetáriánus
Tálalás: 4 adag
Kalória: 438kcal

A recepthez jelentkezz be, vagy regisztrálj Clean Eating Életmódtagságot!


Szeretnél változtatni életmódodon?

Segítünk! Csatlakozz a Clean Eating életmódprogramohoz!

  • Ez nem egy diéta – nem fog a súlyod liftezni, nincs kötelező, vagy tiltott étel
  • Érzékenységgel élőknek is – FODMAP, glutén, inzulin és laktóz intoleranciára is figyelő receptjeink is vannak
  • Több mint 300 könnyen elkészíthető, finom és egészséges recept
  • 5 db Clean Eating e-könyv 20.000 Ft értékben
  • Most 60.000 Ft helyett csak 990 Ft/hó