Mexikói quinoasaláta

Ahogy azt már korábban megírtuk a quionoa az egyik legjobb fehérjeforrás. Fehérjetartalma jóval magasabb, mint a gabonáké, és ami ennél is nagyszerűbb, hogy kivételesen tartalmazza az összes aminosavat, amire szükségünk van. A quinoa finom, karakteres enyhén mandulás ízzel rendelkezik, rendkívül tápláló étel, mely számos betegség megelőzésében és gyógyításában vállal jelentős szerepet. Egy superfoodról van tehát szó, de sajnos az ára is ennek megfelelő, hiszen az egyik legdrágább gabona. Ezért is jó, ha nem kísérletezünk vele, hanem egy tuti recepttel próbálkozunk. És mi lehetne tutibb, mint egy jó paradicsomos-babos mexikói receptnél, nemde? 🙂 Receptünkben bemutatjuk, hogyan kell elkészíteni a quinoát kíméletes módon úgy, hogy minél több tápanyagot megőrizzünk, de szerintünk az ízek is el fognak csábítani.

quinoa saláta vegan recept

Mexikói quinosaláta

Előkészület: 40 minutes
Elkészítés: 40 minutes
Típus: Főétel
Konyha: Egzotikus, Mexikói, Nemzetközi, Vegetáriánus
Tálalás: 4 adag
Kalória: 438kcal

Ezt a receptet a Clean Eating Program részeként ingyen letöltheted! Nem vagy még tag? Próbáld ki most, egy hétre csak 990 Ft-ért! 300+ egészséges recept, 5 db e-könyv és tudástár vár rád! Kattints ide, és csatlakozz most az Életmódprogramhoz!

Nature

Tartalmainkat először hírlevél-olvasóinknak küldjük el. Iratkozz fel, hogy elsőként kapd meg leveleinket!

Tartalmainkat először hírlevél-olvasóinknak küldjük el. Iratkozz fel, hogy elsőként kapd meg leveleinket!

Olvass további hasznos tartalmakat:

A nagy rostmustra

Mik is azok a rostok? Minden rosttípusnak megvan a maga egyedi szerkezete és hatása az emésztőrendszerre és az egészségre. Pontosan milyen szerepük van? Lássuk!

Elolvasom